dilluns, 7 d’octubre del 2013

LA MEVA FAMILIA



La meva família és molt divertida. La meva mare es diu Ingrid i el meu pare Daniel, tinc un germà que es diu Daniel i té deu anys i una germana que es diu Daniela i té tres anys. La meva mare té dos germans que es diuen Tito i Juliol i dues germanes que es diuen Elsy i Wendy. El meu oncle Tito viu amb la seva esposa i la meva cosina que es diu Andrea. El meu oncle no té fills i viu a Hondures. La meva tieta Elsy viu a Barcelona amb el seu marit que es diu Frank i el meu cosí que es diu Javier, i per últim la meva tieta Wendy que viu a E.U.A. amb el seu marit, ells tenen una filla que es diu Isabella, té un any. El que més m´agrada de la meva família és que sempre ens reunim per menjar baleadas.

                                                              Xiomara Brizuela

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada