dimarts, 1 d’octubre del 2013

La meva família

     La meva família és agadable . El meu pare es diu Liu Zhihui , té 40 anys ,ell és molt fort , alt i prim . La meva mare es diu Chen Minjuan , té 40 anys , igual que el meu pare , ella és una mica baixa i grossa , té els cabells de color negre i curts i els ulls petits . Ella és molt simpàtica , nosaltres semblem geimanes . El meu germà és molt trapella , es diu Liu Kun , té 8 anys . Nosaltres sempré juguem a futbol al park i fem deures al bar . Ell té els cabells de color negre i curts , els ulls grans , li agrada molt riure i jugar a l'ordinador, a mi també . El meu pare té 3 germans , la meva mare té 2germans i 3 germanes . Les meves ties tenen 6filles i els meus oncles tenen 7fills . És una família molt gran , oi? M'agrada molt quan al Nadal anem a la feria junts .

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada